Sunday 2 January 2011




- nogle billeder af mig og laura, når vi er sammen laver vi de skøreste ting, hun er en dejliig pige. 
- Imorgen smutter jeg ned i genneren (genbrugsen) og lede efter tøj, og goe fund, med Laura. 
Jeg har læst i flere horoskoper at jeg ville finde nogle gode fund i genneren, så nu vil jeg altså derned.
- skal også i skole imorgen, glæder mig faktisk til at være sammen med sine venner igen. 


- some pic. of me and Laura, we do some crazy things when we are together. 
- tomorrow went to the secondhand stores, with Laura, i hope i have my good luck with. 
- but tomorrow i also went to school again, actually im happy to see me friends again . 

xoxo   

2 comments:

  1. Hahah, the last picture is amazing! x

    ReplyDelete
  2. Hej Maria :-)
    Det er en super fed blog du har :-)
    Du har også tidligere besøgt min blog http://shopaholist.blogspot.com

    Kisses

    ReplyDelete